Jak udekorować swoje biuro jak profesjonalista

Nadanie powierzchni biurowej profesjonalnego wykończenia sprawi, że będzie ona bardziej funkcjonalna i estetyczna. Jednak wynajęcie usług dekoratora wnętrz może kosztować od 50 do 500 dolarów za godzinę. Profesjonaliści podkreślają, że jest to warte zachodu, ale możesz cieszyć się profesjonalnie urządzoną powierzchnią biurową bez wydatków, jeśli zastosujesz się do tych siedmiu sprytnych wskazówek.

1. WYBIERZ ODPOWIEDNIE KOMBINACJE BIURKA I KRZESŁA

Dwie trzecie pracowników biurowych siedzi przy swoich biurkach przez ponad sześć godzin dziennie, dlatego tak ważne jest, aby znaleźć odpowiednią kombinację biurka i krzesła. Oznacza to konieczność uwzględnienia nie tylko estetyki, ale także ergonomii.

Ponad połowa pracowników dręczy się w fotelach, ale wybór mebli z dobrym oparciem pleców może przełamać ten nawyk i zwiększyć wydajność pracy. Krzesła biurowe powinny być również regulowane, aby każdy pracownik mógł czuć się komfortowo.

Biurka biu rowe powinny mieć duże rozmiary, aby pracownicy mieli wystarczająco dużo miejsca do wykonywania swoich obowiązków i mogli wygodnie ułożyć swoje krzesła pod spodem. Wykończenia z drewna i stali nierdzewnej są ponadczasowymi opcjami, które nigdy nie będą datowane. Nie obawiaj się mieszać i dopasowywać tych materiałów meblowych, aby uzyskać nowoczesny wygląd.

2. PRZECHOWUJ TO PRAWO

Sektor biznesowy może być obelżywy, mówiąc o biurach bez papieru, ale większość miejsc pracy jeszcze tam nie powstała. Ważne jest, aby wdrażać biurowe rozwiązania przechowywania danych, które są stylowe i funkcjonalne.

Półki naksiążki lub półki ścienne są idealne do przechowywania książek lub czasopism. Zasoby te sprawiają, że miejsca pracy wydają się być przemyślane i aktualne. Zadbaj tylko o to, jakie materiały tam przechowujesz. Złe książki i tandetne tabloidy mogą w rzeczywistości podważyć Twój profesjonalizm.

Szafki na akta to biurowe zszywki, ale mogą być oczami. Najlepszym podejściem jest tutaj podjęcie decyzji, ile miejsca na przechowywanie plików naprawdę potrzebujesz, i zakupienie szafki, która jest odpowiednia. Przy większej ilości plików istniejących obecnie w formatach cyfrowych, może się okazać, że można zmniejszyć do bardziej kompaktowej szafki.

Nie należy myśleć o regałach z książkami i szafkach na pliki jako o osobnych elementach, ale jako o części Twojego kompletnego rozwiązania do przechowywania.

3. KOCHAJ SWOJE ŚWIATŁA

Badania sugerują, że ludzie uzyskują około 85 procent informacji za pomocą zmysłu wzroku, więc oświetlenie Twojego biura jest kluczowe. Praca w słabym świetle może powodować zmęczenie oczu i bóle głowy, a także zwiększać ryzyko wypadków w biurze. Dobrze oświetlone biuro może zwiększyć wydajność i jakość pracy, zmniejszyć zmęczenie i podnieść morale pracowników. Na szczęście istnieje wiele wspaniałych opcji oświetlenia, które są tak samo stylowe, jak i funkcjonalne.

Światła wpuszczane są dyskretnym rozwiązaniem oświetleniowym. Jeśli wolisz coś, co ma mocniejszy wydźwięk, wybierz funky light fixtur

Nie zapomnij o lampach biurkowych, które zapewniają lokalne światło, aby pomóc pracownikom w skupieniu się. Poszukaj lamp z regulowanymi głowicami i regulatorami przyciemniania, aby pracownicy mogli kontrolować natężenie światła w celu uzyskania optymalnej wydajności pracy.

Lampy LED to najlepszy wybór, ponieważ mają najbardziej kontrolowane wiązki światła i są niedrogie w eksploatacji. Na przykład, lampa LED zużywa mniej więcej jedną piątą energii równoważnej lampy innej niż LED. Ponieważ LED jest nowoczesnym rozwiązaniem oświetleniowym, lampy wykorzystujące tę technologię na ogół wyglądają nowocześnie. Jeśli Twoje biuro ma bardziej klasyczny charakter, wybierz zabytkową lampę biurkową, aby uniknąć estetycznego zderzenia.

4. PERSONALIZUJ PRZESTRZEŃ BIUROWĄ ZA POMOCĄ DZIEŁ SZTUKI

Wiszące dzieła sztuki to świetny sposób na dodanie osobowości do przestrzeni biurowej bez zbędnego bałaganu. Twoje ulubione prace mogą również sprawić, że będziesz wyglądał na bardziej kulturalnego gościa. Jeśli pracujesz w kreatywnym środowisku biurowym, możesz rozważyć specjalne zabiegi malarskie lub pomyśleć poza ścianami i włączyć do swojego wystroju również rzeźby.

Zdjęcie na Flickr przez outreachr.com

Pamiętaj, aby zachować miejsce na Twoich ścianach na Twoje stopnie naukowe i wszelkie nagrody lub certyfikaty, które zdobyła Twoja firma. Te osiągnięcia reklamują Twoje osiągnięcia potencjalnym klientom i partnerom biznesowym, a także podnoszą Twoją zawodową reputację. Pomogą one również zapewnić równowagę między wizerunkiem osobistym i zawodowym.

5. NAPRAWDĘ ZAIMPONOWAĆ AKWARIUM

Akwarium to jeden z tych biurowych sprzętów, które krzyczą o sukcesie. Sprawią, że Twoja firma będzie wyglądać bardziej profesjonalnie i dodadzą kolorytu i zainteresowania do Twojej przestrzeni biurowej. Stanowi również doskonały punkt wyjścia do rozmów, które mogą przełamać lody z klientami i współpracownikami biznesowymi. Ponadto, jeśli wierzysz w feng shui, akwaria mają przyciągać dobrobyt, co jest plusem dla każdego biznesu.

Większe jest zdecydowanie lepsze, jeśli chodzi o akwarium. Duże zbiorniki nie tylko pomieszczą więcej ryb, ale także będą łatwiejsze do utrzymania w czystości. Eksperci sugerują wybranie takiego, który pomieści co najmniej 60 galonów wody, a najlepiej ponad 80, aby uzyskać maksymalny efekt.

Akwaria ze sztucznym drewnem były niegdyś szalone, ale dziś wyglądają na przestarzałe i lepkie. Zamiast tego, wybierz akwarium z czystym, czarnym wykończeniem. Oświetlenie LED lub fluorescencyjne sprawi, że Twoje akwarium będzie wyglądać najlepiej.

Podczas gdy piękne akwarium wzmocni Twoje biuro, brudne będzie miało odwrotny efekt. Jeśli nie jesteś pewien, czy jesteś wycięty do utrzymania, akwarium z ramką na zdjęcia jest beztroską alternatywą.

6. DODAJCIE CIEPŁO DYWANIKIEM

Dywan to świetny sposób na dodanie ciepła do przestrzeni biurowej, szczególnie jeśli masz podłogę z twardego drewna lub kafelków. Jest to również bardziej ekonomiczna opcja niż wykładziny dywanowe.

Podstawowy dywan jednotonowy jest idealny do zaprezentowania profesjonalnego wyglądu i koordynacji z innymi artykułami dekoracyjnymi. Jeśli chcesz czegoś ciekawszego, dywan w stylu perskim jest klasycznym wyborem.

7. WPROWADZAJ NA ZEWNĄTRZ Z ROŚLINAMI

Rośliny mogą sprawić, że środowisko biurowe poczuje się mniej sztuczne i dużo bardziej przyjazne. Jasno kwitnące rośliny mogą dodać koloru, ale nawet odmiany bez kwiatów dodadzą apetyczny plusk zieleni. Jeśli myślisz, że zapomnisz o ich podlewaniu, wybierz kaktusy lub sukulenty, albo użyj samonaprawiających się sond.

Powody dodawania roślin do miejsca pracy wykraczają poza ich estetyczny wygląd. Badania wykazują, że zwiększają one wydajność pracy o 12 procent i zmniejszają stres w miejscu pracy. Mogą one również pochłaniać hałas, zapewniając cichsze środowisko biurowe i poprawiając jakość powietrza. Po prostu nie wychylaj się za burtę, bo Twoje biuro będzie wyglądać jak dżungla, a nie jak profesjonalne miejsce pracy.

Piękne sadzonki lub doniczki dopełnią tego wyglądu. Będą one wyglądać o wiele bardziej profesjonalnie niż te z tworzyw sztucznych, w których rośliny są sprzedawane.